معرفی شرکت آرکوپات

موفقیت این شرکت در طراحی و ساخت پروژه یاد شده که جزء بناهای متمایز تهران محسوب می گردید، باعث رشد و بالندگی شرکت گردید. همچنین همکاری بامهندسین مجرب در هیئت مدیره، موجب تضمین موفقیت های بعدی شرکت گردید.
رشد شرکت آرکوپات که ابتدا با نام شرکت رایمند باروک فعالیت می کرد به گونه ای بود که در سال 1395 موفق به اخذ رتبه 2 ابنیه و 5 تاسیسات و رتبه 5 راه ترابری گردید.

خوشبختانه عمده پروژه های این شرکت به دلیل قابلیت های لازم به صورت E.P.C  یا همان طراحی همزمان با اجراء منعقد گردید که بجزء چند مورد از پروژه های احداث گردیده، طرح و اجراء بوده است. شرکت آرکوپات که مدت 2 سال با نام شرکت (رایمند باروک) فعالیت می کرد موفق گردید پروژه های بزرگی چون مسجد دانشگاه علامه طباطبایی، محوطه سازی پردیس کل دانشگاه علامه و همچنین کارخانه تولید سگمنت مترو خط 7 تهران و به موازات  آنها پروژه های زیادی را اجراء کند.

 در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن بهترین کارشناس های معماری، عمران، برق و مکانیک می تواند سازمان مناسبی برای پروژه های عمرانی را داشته باشد که بیش از 30 نفر  کارشناس و متخصص با مدارک لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا با این شرکت همکاری داشته و عضو رسمی هیئت مدیره آن می باشد و در شرف اخذ رتبه 1 ابنیه نیز می باشد.

 

 از پروژه های در دست اقدام این شرکت، ساخت 306 واحد از منازل سازمانی ارتش جمهوری اسلامی و مجموع ویلا های کلاک می توان اشاره نمود.

 این شرکت در راستای تبعیت از قوانین و الزامات فنی و قانونی در مضوعات کیفی، زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی، ضمن تعهد به بهبود مستمر سطوح سازمانی، رئوس خط مشی خود را بر اساس استاندارد های ایزو 10006 و 45001 و 9001 و 21500 و hse -ms      به شرح ذیل اعلام می نماید:

 ارائه راهکارهای نوین، استفاده از دانش روز و بهبود مستمر در اجرای پروژه ها به منظور انجام به موقع تعهدات، افزایش کیفیت و رضایت کارفرما استفاده از پرسنل متخصص و مجرب و ارتقا سطح دانش فنی تحقیق و توسعه مهارت و توان نیروی انسانی از طریق آموزش مستمر و اثر بخش، کاهش حوادث ناشی از کار و عوارض شغلی در جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارکنان و ذینفعان کاهش آثار نامطلوب فعالیت های شرکت بر محیط زیست آراستگی محیط کار با هدف استفاده بهینه از منابع لوازم و تجهیزات در جهت ارتقاء بهره وری و کاهش اتلاف منابع اینجانب خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه (ims)  را چارچوبی برای تعیین و بازنگری اهداف کلان و خرد سازمان تعیین نموده و نسبت به برقراری، حفظ و بهبود سیستم مدیریت یکپارچه تلاش و همکاری مستمر در جهت ارتقا سطح عملکرد شرکت و در نتیجه پویایی سازمان به عمل آورند.

لیست ماشین آلات

لودرکوماتسو

لودرولوو

تراک میکسر

باب کت

لودرکوماتسو

خودرو سازی

جرثقیل 10تن

وانت مزدا

ژنراتور

بچینگ

بیل مکانیکی

خودرو سازی

4 دستگاه

جرثقیل 10تن

وانت مزدا

ژنراتور

بچینگ

بیل مکانیکی

لودرکوماتسو

لودرولوو

تراک میکسر

باب کت

لودرکوماتسو

خودرو سازی